Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; friends...
Sunday 10 February 2013 | 07:01 | 0 comments



faham? haha . hmm , kawan ... tak semua baik (dalam berkawan) tak semua bijak (dalam menjaga rahsia) oh  wait pasal rahsia ! cukuplah kalau cerita dekat 'seorang' yang anda percaya sebab manusia en kita cakap sikit dia buat cite lebih last last? takde rahsia semua terbongkar . remember tak semua pandai jaga rahsia ok! and last tikam belakang , tikam belakang ni bukan bunuh orang ok cuma kawan makan kawan ... you know what i means . hati2 antara ramai2 kawan anda ada dia antaranya ialah FAKE  


"good friends are like stars . you dont always see them , but you know they're always there!"


oh my friendsss , siapa yang suka kutuk aku tu? *ade tak? hah baik ngaku dari pintu hati aku tetutup untuk maaf kan ....

aku tak perlu kawan yang hanya perlu kan aku bila last minit nak mintak tolong ok, but i want a good friends eh no a best friends who always with me :'  *ada kee?

lets count one..two..three..four.. eh i have 12 members KS ! KS ? ape tu? haha . short form from 'kita selamanya' or we forever ! kalau WF jadi pelik en? better bm . hehe kite kan om melayu :*
kita adaaa nabilaa, fitrah, eryn, badak kecik, badak besar, wani , filza, atun , betty , shahidah , shazlien and ofcourse ME ! hehe.

tahu tak darii mana datangnyaa KS?
 sebenarnyaa KS ni or Kita Selamanya dari lagu tau penyanyinyaa bondan prakoso and fade 2 black! nak dengar ? ok aku share video ok ,


tekan link tu ok dan dengar! 



bye love you friends :)xx









Old things