Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; school X)
Friday 14 December 2012 | 05:50 | 0 comments
hai asaaalammualaikum .
tenenenenenenenene , awhh rindu ah kat sekolah X) hihi . bukan rindu nak belajar ke ape tapi wa rindu nak menggila dengan kengkawan aku . hmm sape yg rindu sekolah kan? :b hihi


*hari guru sekolah*

wehh lol , siapa sangka tahun depan aku PMR!? ohmaigod , ada kah ini mimpi? rasa macam baru semalam amik UPSR hahaha k typu . wehh sumpah , kejap gila tahun depan aku dah PMR? dan lebih mengejutkan PMR tahun depan PMR last!? ohmygod *tolong lempang aku* X) hihi .

apepun untuk batch 98' 


ikhlas dari hati saya yang suci lagi murni ni :b yang palng penting #KS kita sama sama usehe k kawan kawan? aku sayang korang , aku tahu kita boleh buat yg terbaik , boleh buat ibubapa kita bangga dengan kita :) lepas abis PMR kita terus terjun sunway lagoon ok? hahaha .

*ujian pertengahan tahun*



eh korang nanti dulu , jangan salah anggap ok ! kita orang takbawak phone ke sekolah , tapi kita orang suruh cikgu tangkap gambar kita orang masuk instagram , ni curik ah ni . hehe . muka takmalu betul X) ohmy rindu teacher alyani sangat sangat ! :"( eh awal bulan ni teacher bersalin wuuuuu . mesti comel macam teacher  :) 

masa ni rindu gilaa , mula mula kita orang tak kamcing aw ngan teacher , hmm . and now? takdah , sorry teacher :') xx

tahun dpan memang best ah sbb batch 97' dengan 96' memang sporting habis ! merreka jadi senior saya :3 wahhh , muka muka dak jahat semuanya k -_- hihi . 

oklaah , sampai disini sahaja , bye assalammualaikum :) xx










Old things | New things