Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; note to self
Tuesday 18 December 2012 | 00:56 | 0 comments
"hidup ini umpama layang layang , bila angin membadai ia terus terbang mencecah awan .  namun bila talinya terputus , ia hanyut dibawa angin . menyerah kepade takdir , terdampar di badai OMBAK RINDU"

aku selalu berharap , berharap mimpi menjadi kenyataaan .dan bila mimpi tu hanya angan angan , aku tanggung segala kesakitan,kelukaan. aku hanya manusia biasa , manusia yang lemah .
aku belajar untuk berhenti berharap , aku tahu yg mimpi takkan jadi kenyataan . dan aku tahu yang angan angan ttap akan menjadi angan angan dan takkan pernah menjadi kenyataan . rupanyaa , ia taksemudah itu . aku menunggu , menunggu dan tetap menunggu :')

"kelmarin memberi pengalaman dalam setiap inci langkah , semalam adalah teladan serta pengajaran . dan untuk hari esok , jadikanlah kelmarin dan semalam sebagai pendoman dalam menerokai sebuah kehidupan"

"ada kalanya kita sampai di satu titik dimana kita harus pasrah diam ikhlas dan tak memikirkannya"


but people never know what happened :')

"andai perjuangan ini mudah , pasti ramai yang menyertainya . andai perjuangan ini menjanjikan kesenangan , pasti ramai yang tertarik padanya . tapi hakikatnyaa prjuangan bukkan begitu . turun naiknya, sakit pedihnya , umpama kemanisan yang tidak terhingga :') andai rebah bangkitlah semula . andai terluka ingatlah janjiNYA"

be patient , good things come to those who wait :)



Old things | New things